Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba strategie v podmínkách výrobního podniku
Kozubík, Jan
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci strategického návrhu v podmínkách výrobního podniku na českém trhu. Cílem práce bylo navrhnout a popsat možné nové strategie na základě dílčích výsledků z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V práci bylo v rámci vnějšího prostředí využito metod PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. V rámci vnitřního prostředí bylo využito metody 7S a vybraných poměrových ukazatelů finanční analýzy. Na základě dílčích zjištění bylo v práci využito metod SWOT analýzy a matic EFE, IFE, IE a SPACE. Výsledkem práce je podrobný popis navržené strategie, konkrétní doporučení podniku pro implementaci strategického návrhu a ekonomické hodnocení dopadů strategického návrhu. Strategický návrh v případě aplikování povede ke zlepšení efektivity podniku.
Obchodní strategie vybrané firmy na českém trhu
Bravo, David
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategie pro vybranou firmu na čes-kém trhu. Návrh vychází z analýzy aktuálního stavu společnosti a jejího prostředí. V přehledu literatury jsou rozebrány nástroje strategického managementu, které byly aplikovány ve výsledkové části této práce. Ve výsledkové části práce je před-stavena vybraná společnost a její vize, její současná strategie a situace na trhu. V práci byla provedena analýza vnějšího prostředí s aplikací PESTEL analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. Dále byla provedena analýza vnitřního prostře-dí, pomocí analýzy 7S, finanční analýzy standardně používaných ukazatelů, SWOT analýzy, určení párového srovnání, pro posouzení IFE a EFE matice, SPACE mati-ce. Výsledkem těchto analýz je výstup z IE matice a matice SWOT, které vykazují, jakou strategii by měla vybraná společnost aplikovat. Hlavním cílem této práce bylo pro vybranou společnost zformulovat návrh strategie pro upevnění a rozší-ření pozice na českém trhu. Tento návrh strategie je součástí výsledkové časti práce, kde je tato strategie rozpracována. Vybraná agresivní strategie je vypracována do doporučení pro aplikaci, včetně ekonomického vyhodnocení jejich možných dopadů.
Formy vlastnictví zpravodajských agentur ve vybraných zemích EU.
Bernardyová, Kateřina ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Diplomová práce "Formy vlastnictví zpravodajských agentur ve vybraných zemích EU" si klade za cíl analyzovat vlastnické formy a další charakteristiky třech národních zpravodajských agentur: britské agentury Press Association, švédské Tidningarnas Telegrambyrå a španělské EFE. V kontextu tří mediálních systémů (severoatlantického, severo/středoevropského a středomořského), jak je ve své knize Systémy médií v postmoderním světě popsali Hallin a Mancini, jsou hledány spojitosti tiskových agentur a příslušných mediálních krajin (britské, resp. švédské, resp. španělské) s těmito modely. Korelace je posuzována na základě čtyř parametrů: vývoj mediálních trhů, politický paralelismus, profesionalismus a role státu, které také vychází ze zmínění komparatistiky. Práce zkoumá agentury ze všech možných úhlů. Nejdříve nabízí obecné informace o definování, historii, třídění a výzkumu zpravodajských agentur, dále se věnuje komplexnímu přehledu charakteristik, kterými se vybrané agentury vyznačují. Detailně jsou popsána statutární uspořádání, kontrolní mechanismy, financování, relevantní zákony, samoregulační dokumenty, apod. V závěru jsou shrnuty nejdůležitější poznatky a zhodnoceny přínosy komparace forem vlastnictví zpravodajských agentur a jejich porovnání s mediálními systémy.
Podnikový management vybraného ekonomického subjektu
Košecká, Petra
Tato diplomová práce se zabývá podnikovým managementem vybraného ekonomického subjektu a jeho analýzou, na jejímž základě jsou zformulovány doporučené kroky, které mohou být užitečné pro management podniku a rozvoj firmy. Teoretická část práce analyzuje současný stav řešené problematiky v literatuře, praktická část je zaměřena na zkoumaný podnik a výsledky práce. V rámci analýzy vnějšího prostředí jsou provedeny PEST a EFE analýzy, které odhalily nadprůměrnou závislost na vnějším prostředí. V rámci vnitřního prostředí se analýza soustřeďuje na předmět činnosti, organizační strukturu, vybranou oblast řízení lidských zdrojů, dále na ekonomické výsledky a finanční analýzu. Součástí analýzy je také SWOT analýza a strukturální analýza odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil. Tyto analýzy podporují spíše mírně ofenzivní přístup podniku.
Podnikový management vybraného ekonomického subjektu
Maňáková, Markéta
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou podnikového managementu firmy Herlango, s.r.o.. Jmenovaná firma prodává optické korekční pomůcky prostřednictvím vlastního řetězce očních optik. V první části práce jsou teoreticky popsány metody a postupy, jež budou použity pro zhodnocení celkové situace ve firmě. V druhé části práce jsou tyto metody prakticky aplikovány na firmu Herlango s.r.o. Nejdříve je provedena analýza vnitřního prostředí firmy, která popisuje: organizační strukturu, strukturu řízení, marketing, finanční analýzu a informační systém. Následně je zkoumáno vnější prostředí firmy pomocí PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. V poslední části práce bude sestavena matice SWOT, s jejíž pomocí budou stanoveny strategie a opatření, které by měly vést ke zlepšení chodu firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.